KKK
Kas ma pean loosimise läbiviimiseks ja mängimiseks konto looma?
Jah, kuulutusi saavad lisada ning loosimistel osaleda üksnes registreerunud kasutajad.
Kes saavad avada konto?
Portaali kasutajaks saab registreeruda füüsiline või juriidiline isik.
Mida peaksin tegema kui olen kasutajatunnuse või parooli unustanud?
Kliki sisse logides „Kaotasid parooli“ nupul või võta ühendust klienditoega kirjutades info@loosimised.ee.
Milline on minimaalne pileti hind?
Minimaalne pileti hind saab olla 1 euro.
Kui palju müüakse loosimisele pileteid?
Igale loosimisele müüakse pileteid selliselt, et võidufondi väärtus moodustab maksimaalselt 80% loosimisele müüdud piletite realiseerimishinnast. Täpsema piletite arvu seadistab Loosija kuulutuse sisestamisel ja selle kontrollib üle portaalihaldur enne loosimise avaldamist.
Milline on maksimaalne lubatud auhinna väärtus?
Auhinna väärtus võib olla maksimaalselt 1000 eurot. Võidufondi väärtuseks loetakse loositavate asjade hariliku ehk turuväärtust.
Kuidas ma saan teada kui olen loosimise võitja?
Portaalihaldur avaldab koheselt võitja andmed portaalis ja saadab Sulle e-posti teel teavituse.
Kuidas valitakse võitja?
Juhuslik võitja valitakse loosimise lõpukuupäeval või maksimaalsete piletite saavutamise korral enne lõpukuupäeva portaalihalduri automatiseeritud süsteemi vahendusel.
Kuidas saab loosija info võitja kohta?
Portaalihaldur edastab loosijale koheselt võitja kontaktandmed arvestades portaalis kehtivaid kliendiandmete töötlemise põhimõtteid.
Millal toimub loosimine?
Loosimise kuulutuse sisestamisel valib loosija lõpukuupäeva. Loosimine toimub loosimise lõpukuupäeval või siis kui loosimisel sätestatud maksimaalsed piletid on müüdud.
Mis on minimaalne piletite arv?
Kuulutuse sisestamisel on oluline jälgida, et minimaalselt müüdavate piletite kogu realiseerimishind peab olema vähemalt 20% suurem kui on loosimise auhinna määratud väärtus.
Mis on maksimaalne piletite arv?
Maksimaalne piletite arv on nähtav loosimise tingimustes ning see on määratletud loosija poolt.
Mis juhtub kui loosimine ebaõnnestub?
Kui loosimise tähtaja saabudes pole müüdud miinimum piletite kogust, siis lükkub loosimise lõpptähtaeg edasi loosija poolt sätestatud päevade arvu võrra, kuid mitte rohkem kui 7 päeva. Juhul kui ka täiendava tähtaja jooksul ei müüda loosimisele minimaalset arvu pileteid, siis loosimist ei toimu ja sel juhul tagastatakse piletite raha kõigile mängijatele.
Kui kiiresti saan oma võidetud auhinna kätte?
Loosija on kohustatud võitjale auhinna kätte toimetama hiljemalt 7 tööpäeva jooksul alates võitja kontaktandmete teada saamise hetkest.
Mida pean tegema kui olen auhinna kätte saanud?
Sellisel juhul tuleb seda koheselt portaalis kinnitada, et saaksime loosijale tulu välja maksta.
Kes tasub kättetoimetamise kulud?
Kõik auhinna kättetoimetamisega seotud kulud kannab loosija.
Kuidas ma saan loosijana hetkel käimas oleva loosimise seisu jälgida?
See info on Sul töölaual näha eraldi loosimiste kaupa koos teenitud tulu ja loosimiste vaatamiste arvuga.
Mis juhtub kui ma ei ole võitjana auhinda kätte saanud?
Sellest tuleb koheselt portaalihaldurit teavitada. Juhul kui loosija portaalihalduri või Sinu päringutele ei reageeri, hüvitab portaalihaldur auhinna määratud väärtuse Sulle rahas ning loosijale tulu välja ei maksta.
Kuidas käituda kui auhind ei vasta loosimises toodud tingimustele?
Juhul kui auhind ei vasta kuulutuses toodud tingimustele, tuleb sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul loosijat ja portaalihaldurit kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis teavitada.
Sellise juhtumi korral avab portaalihaldur menetluse ja selgitab välja mõlema poole seisukohad. Juhul kui portaalihaldur nõustub Sinu seisukohaga ja auhind ei vasta tingimustele, tuleb nõuetele mittevastav auhind koheselt loosijale tagastada. Sulle hüvitatakse eeltoodud juhtudel portaalihalduri poolt kuulutuses toodud auhinna väärtus rahas ning loosijale tulu välja ei maksta.
Kuidas saan kätte enda loosimise eest teenitud tulu?
Juhul kui oled võitjaga ühendust võtnud, auhinna kätte toimetanud ning võitja on selle kättesaamist ja nõuetele vastavust portaalis kinnitanud, vajuta kontole sisse logides töölaual nuppu „Väljamakse“.
Kes tasub teenuste kasutamisest tulenevatelt tehingutelt maksud (sh. tulu-, käibe- ja sotsiaalmaks)?
Kõik teenuste kasutamisest tulenevatelt tehingutelt makstavate maksude (sh tulu-, käibe- ja sotsiaalmaks) deklareerimise ja maksmise kohustus lasub kasutajal.
Kuidas ja mis tingimustel saan esitada pretensioone?
Kui Sul pretensioone seoses loosimise tingimuste või auhinnaga, siis pöördu esmalt Loosija poole. Juhul kui see soovitud tulemusi ei anna, siis võta ühendust meiega e-posti teel info@loosimised.ee. Pretensioone on võimalik esitada 14 kalendripäeva jooksul alates loosimisest. Anonüümseid avaldusi läbi ei vaadata ja neile ei vastata.